Regulamin Hotel Maria
Warunki rezerwacji:
- Rezerwację uznaje się za potwierdzoną po wpłaceniu opłaty rezerwacyjnej-przedpłaty w wysokości 50 % wartości całego pobytu na konto Hotelu.
- Płatności należy dokonać w ciągu 5 dni od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną.
- W ofercie przedstawianej dla Gościa zawarta jest kwota całego pobytu, kwota zadatku oraz termin jego wpłaty.
- Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata bezzwrotnego zadatku w kwocie ustalonej w ofercie (którą to Hotel Maria wysyła dla Gościa drogą mailową) chyba, że strony postanowią inaczej- ale wtedy wszystkie postanowienia maja taki sam skutek jak wpłata zadatku.
Pobrane przez Hotel Maria zadatki nie podlegają zwrotowi. - Warunki rezerwacji dla grup zorganizowanych ustalane są indywidualnie
- Ceny za pobyt nie zawierają obowiązkowej opłaty klimatycznej w wysokości 5 zł/osobę/dobę
- Dokonując rezerwacji Klient akceptuje warunki Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych jest Hotel Maria z siedzibą przy ulicy Park Dolny 10, 34-460 Szczawnica. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji. Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie w/w danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
- Dane rejestrowe firmy: Hotel Maria & Spa, Nip:7341073044, Regon:490556924.
Reklamacje można zgłaszać pod adresem:recepcja.hotelmaria@gmail.com, która będzie rozpatrywana w terminie do 7 dni od złożenia.
Warunki pobytu:
- Doba pobytu rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Pobyt zwierząt nie jest akceptowany.
- W Hotelu obowiązuje bezwzględny i całkowity zakaz palenia papierosów poza miejscami wyznaczonymi.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach: 22:00-06:00. W przypadku zakłócania ciszy nocnej, zakłócania porządku lub nieprzestrzeganie norm dobrego zachowania, Hotel Maria zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy, zatrzymania opłaty za pełny pobyt i obciążenia kosztami poniesionych strat.
- Hotel Maria nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną pozostawionych na terenie obiektu.
- Hotel Maria nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na terenie prywatnym należącym do obiektu czy poza jego terenem.
- Hotel Maria nie ponosi odpowiedzialności za rowery pozostawione w przechowali.
- Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt.
- W przypadku wcześniejszego opuszczenia pokoju lub późniejszego przyjazdu niż deklarowany w rezerwacji, Hotel Maria nie zwraca należności za niewykorzystany pobyt.
- Dokonując rezerwacji Klient akceptuje warunki Regulaminu.
- Administratorem danych osobowych jest Hotel Maria z siedzibą przy ulicy Park Dolny 10, 34-460 Szczawnica. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji. Osoba rezerwująca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie w/w danych osobowych jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.